A/B թեստը նպատակ ունի համեմատել երկու տարբերակների արդյունքը միմյանց հանդեպ: Պրոդուկտ մենեջմենթի մեջ A/B թեստերը հաճախ օգտագործվում են լավագույն արդյունք ցուցաբերող տարբերակը բացահայտելու համար:
A/B թեստավորում - մարքեթինգային հետազոտության կամ վերլուծության մեթոդ, որտեղ թեստավորվող փոփոխականները փորձարկվում են տարբեր սցենարներով, տարբեր այլընտրանքային ռազմավարություններով՝ տարբերակներից վերջնական ամենաարդյունավետը հասկանալու համար:
Above the Fold - Տպագիր մամուլի՝ ամսագրի, թերթի կամ այլ որևէ նյութի վերին հատվածը, կեսը, որը տեսանելի է անմիջապես, առանց ծալելու կամ վեբ էջի այն հատվածը, որը տեսանելի է անմիջապես կայքէջը բացելիս:
Access point – սարք, որը թույլ է տալիս անլար համակարգիչներին և այլ սարքերին հաղորդակցվել լարային ցանցի հետ:
Ad copy - Հիմնականում ցանկացած տպագիր կամ թվային տեքստ, որն օգտագործվում է գովազդում։
Ad Impressions - գովազդի ցուցադրությունների հանրագումարը։ Այսպես կարելի է չափել ցուցադրված գովազդը քանի անգամ է դիտվել, սակայն կարևոր է այն չշփոթել reach-ի հետ:
Ad Server - գովազդի սերվերը, որտեղ պահվում են գովազդային նյութերն ու մատակարարվում, ցուցադրվում կայքի այցելուներին։
Գովազդային տարածք - կայքէջում առանձնացված հասանելի տարածք, որտեղ հնարավոր է ցուցադրել գովազդներ։
Ad Words - այն բառացի թարգմանություն չունի, քանի որ ոչ թե ուղղակիորեն նշանակում է գովազդային բառեր, այլ նկատի է առնվում գովազդային համակարգը։
AdSense – Google ընկերության կողմից մատուցվող կոնտեքստային գովազդների հարթակ։
Advertising - գովազդ՝ վճարովի առևտրային հաղորդագրություն, որն ուղղված է խթանելու որևէ առաջարկ, ծրագիր, պրոդուկտ միջոցառում և այլն։
Advertising Plan - Գովազդային պլան, որը հստակ ցուցադրում է, ուրվագծում, թե ինչ նպատակների է ուղղված գովազդային արշավը, ինչպես հասնել այդ նպատակներին և ինչպես որոշել, թե վերջնարդյունքում արդյո՞ք արշավը հաջողել է, թե ոչ:
Advertorial - Գովազդային նյութ - գովազդ, որը նման է լրատվական կամ խմբագրական հոդվածի, հանդիպում է և տպագիր, և թվային հաղորդակցության մեջ։ Նմանատիպ հոդվածները հիմնականում խթանում են որևէ ծրագիր, պրոդուկտ, ծառայություն կամ նույնիսկ որևէ անձի տեսակետ:
Agile-ը nախագծերի կառավարման, պրոդուկտի զարգացման մեջ մեթոդաբանություն է, որի ժամանակ թիմերը աշխատում են համապարփակ, աստիճանական «սպրինտներով», և այնուհետև հաճախակի վերախմբավորում են աշխատանքը՝ վերանայելու և ըստ անհրաժեշտության փոփոխություններ կատարելու համար:
Alias - կարճ, հեշտ հիշվող անուն, որը ստեղծվում է ավելի երկար, ավելի բարդ անվան փոխարեն օգտագործելու համար։ Սովորաբար օգտագործվում է էլեկտրոնային հասցեի հավելվածներում: Նաև կոչվում է nickname` մականուն:
Apex - տառի վերևի կետը, որտեղ երկու գծերը հատվում, հանդիպում են, ինչպես օրինակ լատինատառ՝ մեծատառ «A»:
API - Application programming interface՝ ծրագրավորման ինտերֆեյս: API-ն արձանագրությունների և հրահանգների շարք է, որոնք գրված են ծրագրավորման լեզուներով (Java, Python, C++, և այլն.), որոնք որոշում են, թե ինչպես են երկու ծրագրային բաղադրիչները հաղորդակցվելու միմյանց հետ:
Arc - տառի ցանկացած կոր եզրագիծ: