U
URL
SEO
Թվային մարքեթինգ
Website

URL – hապավում է՝ “Universal Resource Locator”․ Այն ցույց է տալիս կայքէջի ունիկալ հասցեն։

URL վարկանիշ
SEO
Թվային մարքեթինգ

UR – «URL Rating»-ի հապավումը: Այն հղումների չափման ցուցիչ է, որը ստեղծվել է Ahrefs մարքեթինգային հարթակի կողմից՝ սահմանելու անհատական ​​URL-ի հեղինակությունը: Նմանատիպ այլ ցուցիչ է PA - Page Authority-ն, որը ստեղծվել է Moz-ի՝ մեկ այլ մարքեթինգային հարթակի կողմից:

USP
բիզնես տերմինոլոգիա

USP - այս հապավումը բառացի թարգմանվում է որպես վաճառքի եզակի, ունիկալ առաջարկ։ Այն վերաբերում է սեփական ապրանքը, ծառայությունը կամ բրենդը տարբերակող գործոններին, որոնք տարբերություն են ստեղծում շուկայում, առանձնանում մրցակիցներից: Այն ընդգծում է ունիկալ առավելությունները կամ առանձնահատկությունները, որոնք տարբերում են բիզնեսը մյուսներից և ստեղծում մրցակցային առավելություններ:

Որոնել ըստ տառի