R
Reach - հայերեն համարժեք տերմինը դեռևս առկա չէ, առավել տարածված է դրա ռուսերեն կիրառությունը՝ охват. Reach-ը թվային գովազդի և թվային մարքեթինգի վերլուծության մեջ չկրկնվող ցուցադրություններն են, գովազդները, որոնք տվյալ ժամանակահատվածի ընթացքում ցուցադրվել են ունիկալ օգտատերերին: Reach-ը, այլ կերպ ասած, եզակի օգտատերերի թիվն է, ովքեր գոնե մեկ անգամ տեսել են տվյալ գովազդը:
ROI - տերմինը, որը hայերեն բառացի կթարգմանվի ներդրումների վերադարձ, համեմատում է ներդրումներից ստացված շահույթը կամ եկամուտը ներդրման արժեքի հետ: Այն հաշվարկելու համար ստացված զուտ շահույթը անհրաժեշտ է բաժանել սկզբնական ներդրման գումարի վրա, այնուհետև արդյունքը ներկայացնել որպես տոկոս: