Բիզնես

Գուդվիլ

բիզնես տերմինոլոգիա
Հաշվապահություն

Գուդվիլ - Գուդվիլը ոչ նյութական ակտիվ է, որը կազմում է մեկ այլ ընկերության գնման ավելցուկային գինը: Երբ ընկերությունը գնում է մեկ այլ ընկերություն իր ակտիվների արժեքից ավելի բարձր գնով, ինչը բավականին տարածված է, տարբերությունը գրանցվում է որպես «գուդվիլ» անվանումով ակտիվ: Սա, ոչ միայն բրեդնի արժեքի ընդհանուր արժեքն է, այլ շատ կոնկրետ հաշվապահական տերմին: Ընկերությունները պետք է առնվազն տարին մեկ անգամ վերանայեն գուդվիլի արժեքը իրենց ֆինանսական հաշվետվություններում և գրանցեն ցանկացած արժեզրկում:

Բիզնեսի այլ տերմիններ
B2B
բիզնես տերմինոլոգիա

B2B – բիզնեսը՝ բիզնեսին։ Այս հապավմամբ նկատի է առնվում բիզնեսը, որի մատուցած ծառայությունները այլ բիզնեսներին են ուղղված։

B2C
բիզնես տերմինոլոգիա

B2C – բիզնեսը՝ հաճախորդին։ Այս հապավմամբ նկատի է առնվում բիզնեսի այն բոլոր առաջրկները, որոնք ուղղված են ֆիզիկական անձանց։

BEP
բիզնես տերմինոլոգիա

Break-Even-Point - գոյություն ունեն այս տերմինի տարբեր թարգմանություններ, ինչպես օրինակ Ընդմիջման կետ, Սահմանման կետ կամ Կտրման կետ։ BEP-ի միջոցով հնաավոր է հաշվել միավոր վաճառքի ծավալները կամ իրական վաճառքի գումարը, այն կետը, երբ ընկերությունը կհավասարեցնի իր ընթացիկ ծախսերը ստացված եկամտին կամ կսկսի գումար վաստակել տվյալ ժամանակահատվածի ընթացքում: Վաճառքի գումարի BEP բանաձևը հետևյալն է. Հաստատուն ծախսեր / (1-(փոփոխական ծախսեր մեկ միավորի համար/մեկ միավորի գին))։

Bootstrapping
բիզնես տերմինոլոգիա

Bootstrapping։

1. Ստարտ ափ ընկերություն կառուցելը շատ քիչ գումարով՝ հաճախ հենվելով անձնական խնայողությունների վրա:

2. Կանխատեսում կատարելը որոշակի ապագա ժամանակաշրջանի համար՝ օգտագործելով այդ ժամանակաշրջանի համար կանխատեսվող տվյալները: 

ROI
բիզնես տերմինոլոգիա

ROI - տերմինը, որը hայերեն բառացի կթարգմանվի ներդրումների վերադարձ, համեմատում է ներդրումներից ստացված շահույթը կամ եկամուտը ներդրման արժեքի հետ: Այն հաշվարկելու համար ստացված զուտ շահույթը անհրաժեշտ է բաժանել սկզբնական ներդրման գումարի վրա, այնուհետև արդյունքը ներկայացնել որպես տոկոս:

USP
բիզնես տերմինոլոգիա

USP - այս հապավումը բառացի թարգմանվում է որպես վաճառքի եզակի, ունիկալ առաջարկ։ Այն վերաբերում է սեփական ապրանքը, ծառայությունը կամ բրենդը տարբերակող գործոններին, որոնք տարբերություն են ստեղծում շուկայում, առանձնանում մրցակիցներից: Այն ընդգծում է ունիկալ առավելությունները կամ առանձնահատկությունները, որոնք տարբերում են բիզնեսը մյուսներից և ստեղծում մրցակցային առավելություններ:

Ակտիվներ
բիզնես տերմինոլոգիա

Ակտիվներ - տնտեսական արժեք և ապագա օգուտներ բերելու ներուժ ունեցող ռեսուրսներ: Սրանք այն ռեսուրսներն են, որոնք տնօրինում, տիրապետում կամ վերահսկում է կորպորացիան:

Բիզնես Ադմինիստրացիա
բիզնես տերմինոլոգիա

Administration - Բիզնես ադմինիստրացիա - Բիզնեսում այս բառի հետ կապված երկու իմաստ կա.
1. Ամենատարածված և ուղղակի իմաստը՝ բիզնեսի կազմակերպումն ու վարումը.
2. վարչարարության մեջ մտնող բիզնես, ինչը նշանակում է, որ բիզնեսը սնանկացել է, և նրա պարտատերերը կարող են կապ հաստատել՝ փորձելով պահանջել իրենց պարտքով գումարը:

Գլոբալիզացիա
բիզնես տերմինոլոգիա

Գլոբալիզացիա - գլոբալացումը վերաբերում է տնտեսությունների, համայնքների և մշակույթների միջազգային, միձպետական փոխկախվածության և միավորման աճող աստիճանին ամբողջ աշխարհում: Ապրանքների, ծառայությունների, գաղափարների և տեղեկատվության համաշխարհային առևտուրը դրա մի մասն են:

Զուտ շահույթ
բիզնես տերմինոլոգիա
Հաշվապահություն

Զուտ շահույթը գործառնական եկամուտն է՝ հանած ընթացիկ ծախսերը, հարկերը և տոկոսային ծախսերը: Այս տերմինը նույնն է, ինչ զուտ եկամուտը: Զուտ շահույթն այն գումարն է, որը բիզնեսը վաստակում է տվյալ ժամանակահատվածում բոլոր գործառնական, տոկոսային և հարկային ծախսերը հանելուց հետո:

ՀՆԱ
բիզնես տերմինոլոգիա
տնտեսություն

ՀՆԱ - Համախառն ներքին արդյունքը երկրի տնտեսության մեջ արտադրված բոլոր ապրանքների և ծառայությունների հանրագումարն է: Ընդհանուր առմամբ, եթե նախորդ ժամանակաշրջանում այն բարձրացել է, ապա տնտեսությունն աճում է։ Եթե ​​ՀՆԱ-ն նվազում է, տնտեսությունը նվազում է:

Մարդկային ռեսուրսներ
բիզնես տերմինոլոգիա

Մարդկային ռեսուրսներ (ՄՌ կամ ՄՌԿ) - Մարդկային ռեսուրսների կառավարումը կազմակերպության ստորաբաժանում է կամ բիզնեսում դերը, որը պատասխանատու է իր անձնակազմի կառավարման և զարգացման համար (նախկինում՝ կադրերի բաժին):

Մրցակցային առավելություն
բիզնես տերմինոլոգիա

Մրցակցային առավելություն - «Մրցակցային առավելություն» տերմինը նկարագրում է այն հատուկ բնութագրերը կամ առանձնահատկությունները, որոնք բիզնեսին կարող են տրամադրել մրցակիցների նկատմամբ առավելություն շուկայում:

Մրցակցային վերլուծություն
բիզնես տերմինոլոգիա

Մրցակցային վերլուծություն նշանակում է գնահատել և վերլուծել մրցակիցների համեմատական ​​ուժեղ և թույլ կողմերը. կարող են ներառել իրենց ընթացիկ և պոտենցիալ արտադրանքի և ծառայությունների զարգացման և մարքեթինգի ռազմավարությունները:

Պարտավորություն
բիզնես տերմինոլոգիա
Հաշվապահություն

Պարտավորությունները պարտքեր կամ գումարներ են, որոնք պետք է վճարվեն ընկերության կողմից: Սովորաբար հինգ տարուց պակաս ժամկետով պարտքը կոչվում է կարճաժամկետ պարտավորություն, իսկ հինգ տարուց ավելի ժամկետով՝ երկարաժամկետ պարտավորություն: 

ՍՊԸ
բիզնես տերմինոլոգիա

Սահմանափակ պատասխանատվությամբ ընկերություն (ՍՊԸ) է համարվում մեկ կամ մի քանի անձանց հիմնադրած ընկերությունը, որի կանոնադրական կապիտալը բաժանված է ընկերության կանոնադրությամբ սահմանված չափերով բաժնեմասերի:

Վնաս
բիզնես տերմինոլոգիա
Հաշվապահություն

Վնասը հաշվապահական հաշվառման տերմին է՝ շահույթի ճիշտ հակառակը, սովորաբար եկամտի մասին հաշվետվության վերջնական թիվը, որը նաև կոչվում է շահույթի կամ վնասի մասին հաշվետվություն: Սկսելով հաշվարկը հասույթից՝ հանում ենք վաճառքի բոլոր ծախսերը, այլ ծախսերը և ստանում շահույթ մինչև հարկումը: